ترس از دست دادن عزیزانم ...ترس بدیه، یهو اتفاق میفته، همچی و از دست میدی یهو میفتی روی دریای غم و غصه - واقعاً سخته
@Deli_2831 January 2026Replying toترس از دست دادن عزیزانم ...ترس بدیه، یهو اتفاق میفته، همچی و از دست میدی یهو میفتی روی دریای غم و غصه - واقعاً سخته