✍ شایعات به هلاکت رسیدن نتانیاهو و وزرای ارشد صهیونیستی مسئله بسیار مهمیست.ضمن اینکه همین شایعه و انتشارش و بعد تکذیبش و باز شدت گرفتن این شایعه خودبخود آثار روانی منفی برای مردمِ غاصب خواهد داشت.اما نکته مهم اینه که خود این کارهم، نوعی تاکتیک محافظتی برای نتایناهو هم خواهد بود چراکه باعث میشه از تمرکز روی جابجاییهای واقعی پرهیز بشه و بجای پیگیری این شکار، گمان کنیم واقعا هلاک شده و نیازی به جستجو نیست تا اعلان رسمی کنند.در هرصورت نتانیاهو و وزرای پلیدش قطعا در بانک اهداف ما هستند و به هلاکت رسیدن نتانیاهو عملا تمام جبهه اسرائیل را با بن بست مواجه میکند.منتها تمرکز ما باید بر حفظ خیابانها و کمک به نیروهای امنیتی و دولت برای کاهش فشار خدمت رسانی باشد.باقی موارد مثل احتمال خبر هلاکت این جماعت صهیونیست،کم کم و بناچار هویدا خواهد شد.