به خیر بانکها امیدی نیست، مؤمنین هوای یکدیگه رو داشته باشن!❤️اگه توان مالی دارید، اما توفیق پیادهروی ندارید، به مشتاقان #زیارت_اربعین، وام #قرض_الحسنه بدهید تا هم در ثواب پیادهروی سهیم بوده و هم از ورود #پول_کثیف به دستگاه اباعبدالله علیهالسلام جلوگیری کنید!
داداش وامنباشه دینارازکجا بایدخرید نمیشه ازمهران تاکربلا باپای پیاده مگه بدوئی آخه پنج روزم بیشترمرخصی بدون حقوق نمیدن بیشترباشی اخراجی اینا درددل مردم فقیره که من ازشون شنیدم