● این خیابونا صاحب داره....#قابل_توجه_دشمن● @Ammar_315
2 MB
Replying toخیابان در ایران سالهاست صاحب دارد، متعلق به مردم نیست، مگر در شرایطی که حکومت خودش تشخیص دهد و جماعت را به خیابان فراخواند. در غیر اینصورت، خیابان متعلق به سلطنتطلب و برانداز و موساد و پیاده نظام الیگارشی و حلقهی وابسته به قدرت و ثروت است، تا هر لحظه به بهانهی امنیتی شدن، مردم واقعی محو شوند.
@MAD_MAJOR9 January 2026Replying to andمردم واقعی رعب و وحشت و تخریب و عملیات تروریستی نمیکند . صاحب واقعی خیابان ها هم مردم هستند نه مزدوران جیره و مواجب بگیر