تو .
Ba To
Amir Tataloo
@armiita29 April 2026من زندگی رو با تموم کم و کاستیهاش دوست داشتم. هربار یه اتفاقی میافتاد توی کوتاهترین مدت خودم رو جمع و جور میکردم و به زندگی برمیگشتم برای اهدافم تلاش میکردم برای آینده برنامهریزی میکردم. نمیدونم حجم غمی که اونا بهم تحمیل کردن چقدره که هنوز ادامه داره، اما میدونم تنها چیزیکه برام مونده امیده.