25 March 2024
یه تست افسردگی ازتون بگیرن باور کنین نصف بیشتر ویراستیون افسردن))):🚶🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😐#چتونههه؟
Profile picture of ‌تنهای تهرانی‌
@armin0725 March 2024
Replying to
الِکی میگن (با لحن بابا پنجعلی خوانده شود
@AB_3131725 March 2024
Replying to
خیلیم راستکی میگم😂
افسردگی کلاس داره ظاهرا وگرنه که اینجا نصف جمعیت بزرگترین غصه شون نمره پایین کارنامه شونه😅
23:29 - 25 March 2024

1 Reactions
1237 Views