در جنگ ما قویتر از دشمنیم و در آتش بس دشمن از ما بهتر است .نفوذی ها مشغول کارند .عده ای با بزرگ کردن خسارات دشمن عده ای با بزرگ کردن سازش با دشمن عده ای با بزرگ کردن اینکه ایران باج می دهد عده ای با گرا دادن افراد خاص نظام عده ای با گرا دادن نقاط استراتژیک
21:56 - 13 April 2026