در اکثر کانال های خبری حرف از پیروزی ایران در جنگ با آمریکاست این گذاره، محاسبه غلطی رو در یین مسئولین و مردم ایجاد میکنه که ما پیروزیم و زودتر مذاکره کنیم و جنگ تمام .خیر عزیزان زمانی ما پیروزیم که آمریکا کلا از منطقه بره و فلسطین آزاد بشه .
به غیر از این، این جنگ بعد از تجدید قوا و تحرکات عوامل داخلی دوباره شروع و ضربه بدتری نسبت به گذشته برای ما خواهد داشت .
22:53 - 14 April 2026