با احترامسکوت عجیب و غریب مراجع حقیقتا قابل فهم نیست.

وحید امین Replied
وحید امین Replied
@Ganjia3dبند اول توافق با حملات رژیم صهیونیستی به لبنان نقض شده است .همه از جمله سخنگوی وزارت امور خارجه هم این نقض را اعلام می کنند.نیروهای مسلح نیز تنگه هرمز را در اعتراض بستند.رفتن به ژنو قبل از اجرای بندهایی که باید قبل از مذاکره فنی اجرا شود یعنی چه؟توقع هست تیم مذاکره کنند توضیح دهند!
Replying to andالان من پاسدار مخالف این پیام سپاه هستم و پشت رهبرم نه دولتاین پیام از طرف دوستان قالیباف بود نه ما پاسدارها
Replying to andandمنظورتان از دوستان قالیباف چه کسانی است؟ 🤔
Replying to andandدوستان همون پیر مردهایی که از زمان جنگ تا الان موندن تو سپا و ارثیه پدری خودشون می دوننالان ورودی های ۷۴ که همه غیر جنگ هستند بازنشست شدنچرا اینا نمیرن؟چقدر استعداد و نیروی جوانی با وجود امثال قالیباف و روفقا تو رده های بالای سپاه از بین رفت پیر مرد های ترسو
وحید امین Replied
📌پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی📍اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار میدهیم
Replying toشمر ۱۹ سال بعد صفین قاتل امام حسین ع شداین که ۴۰ سال از جنگ گذشته
وحید امین Replied
از زمانِ علیِ مظلوم تا همین الآن، در بین شیعه، بسیار کسانی بودند که در کناری منتظر مینشستند تا امامشان تصریح کند...و چه کم بودند آنهایی که امام را بدون تصریحش یاری میکردند...باید اصول امام را فهمید و بعد از آن دیگر منتظر تصریح برای یاری نماند...#علی_الاصول_نظر_دیگری_داشتم
وحید امین Replied
سپاه: ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند🔹پیام سپاه پاسداران به رهبر معظم انقلاب: خدا را سپاسگزاریم که یک بار دیگر ملت ما را از سرچشمه زلال ولایت سیراب و چشمهایمان را به پیام عزتمندانه و هدایتهای نورانیتان روشن کرد. پیام حکیمانهای که وحدت صفوف مردم را مستحکم…Show more
وحید امین Replied
ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستندبیانیه سپاه پاسداران اتقلاب اسلامیمحضر مبارک رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا:خدا را سپاس میگذاریم که یک بار دیگر ملت ما را از سرچشمه زلال ولایت سیراب و چشمهایمان را به پیام عزتمندانه و هدایتهای نورانیتان روشن کرد
وحید امین Replied
#بجز_یک_نفرتاکید بر بجز یک نفر برای تخریب و تخطئهش بودولی بهش #عزت دادتو برای #خدا روی کار درست پافشاری کنخدا خودش کار رو در میاره.اونایی که شب عاشورا توی خاموشی شب از خیمه امام حسین علیهالسلام رفتن هم از امام «اجازه» داشتن.پ.ن: قائمپناه: پزشکیان توانست تفاهمنامه ایران و آمریکا را به ام…Show more18 MB
وحید امین Replied
Replying toاون زیر برف که سرت کردی یه نگاه هم به پیام ولی هم مینداختیهمون تفاهم افتخار آمیز شما خلاف نظر ولی بودتوبه نمیکنید لا اقل سکوت کنید
وحید امین Replied
@inthenameofgodthemerciful20 April 2026Replying to andو ما هم این دعا را برای تمامی مذاکره کنندگان داریم.اگر بر حق اند ،خدا درجاتی به آنان عنایت کن🤲و اگر بر خلاف حق حرکت کردندو خلاف فرمان رهبر رفتند...خدایا خودت گردنشان را بزن🤲تشخیص حق و باطل با الله است.
Replying to andandخوب معلوم شد خلاف نظر رهبر رفتندپس خدا گردنشون رو بزنه
وحید امین Replied
Replying toپناهیان خیلی معامله ی بدی کرد .آخرت خودش که می تونست خیلی خوب باشه رو به دنیای قالیباف فروخت .
Replying to andحدیث از پیامبر ص هست بدبخت ترین افراد کسی است که به دلیل دنیا به جهنم برودو از اون بدبختر کسی هست که برای دنیای دیگران به جهنم برود
Replied@Vahid204016 June 2026Replying toچشم عاباس آقا،حاج آقا مهدی رسولی به انداره تمام ادعای شما هندسه فکری امام شهید رو میشناسند،از مداحان بسیار مورد علاقه آقاجان بودند،حاج آقا رو نمیشناسید و صرفا نظر میدینآقاجان به بصیرت حاج آقا واقف بودن موضوع انتقام هم در حیطه تصمیم امام حاضر و عزیزمون هستنه یک قدم عقب تر نه جلوتر از ایشون
Replying to andخوب پیام رهبر هم اومدهمینجا میگی غلط کردم یا تا روز قیامت به نفاق ادامه میدی؟
@asemanabi116 June 2026Replying to andبی بصیرتی یعنی به شخص توجه کردن نه به فعل و حرف اونپس ابوبکر هم یار غار پیامبر بود از لحاظ شما حق با ابوبکر هست
وحید امین Replied
@Ganjia15 June 2026ثمره خون ها و شهادت ها چه می شود؟از امام خمینی بشنوید:من از همۀ فرزندان عزیزم در جبهه های آتش و خون که از اول جنگ تا امروز به نحوی در ارتباط با جنگ تلاش و کوشش نموده اند، تشکر و قدردانی می کنم. و همۀ ملت ایران را به هوشیاری و صبر و مقاومت دعوت می کنم. در آینده ممکن است افرادی آگاهانه یا از روی …Show more
@Ganjia15 June 2026Replying toفاطمه خانم اگر معنای جنگ و کشور داری(هر دو )را متوحه باشید،هم جواب خود را می گیری هم حرف بنده را متوجه می شوید
@asemanabi115 June 2026Replying to andشما داغ فرزند ندیدی من دیدمانشالله شما هم ببینید تا به دل مادران میناب برسی
@asemanabi115 June 2026Replying to andandبعضی ها هیچ دردی تو زندگی ندارند برای درد مردم خوشحالی می کنند
@Hossein_Rudsari26 May 2026Replying toبنده خدا براتی فقط داشت دست و پا میزد 😂بنده خدا خضاب با اون همه منطق و استدلال نشسته بعد براتی نه تنها خودش تخیلی و عوامانه تحلیل میکرد ، اجازه نمیداد کسی حرف بزنه🤌
وحید امین Replied
@point_head_line13 June 2026✍️ آقایان دیپلمات، چشم باز کنید! دوباره دارید همان مسیر فریبخوردهی برجام را تکرار میکنید. این رویه، ضربهای است که آگاهانه یا ناآگاهانه بر پیکرهی این مردم و کشور وارد میکنید. آمریکا زبان تعهد نمیفهمد؛ همانطور که ترامپ با وقاحت تمام کاغذ برجام را پاره کرد، آمریکا هم فقط از ما تعهد میگیرد و در…Show more