آقای مسئول ویراستی خواهش ویراستی راکنترل،جای فحاشی، بی ادبی،توهین وبی احترامی نیست،انتقادجای خودش ولی توهین به ملت،مسئولین، ائمه،و...توسط برخی بی ادب و...درویراستی نیست
19:34 - 6 September 2023