گندم
@atarodarezo
آقای مسئول ویراستی خواهش ویراستی راکنترل،جای فحاشی، بی ادبی،توهین وبی احترامی نیست،انتقادجای خودش ولی توهین به ملت،مسئولین، ائمه،و...توسط برخی بی ادب و...درویراستی نیست
19:34 - 6 September 2023
1
Reposts
6
Reactions
265
Views
4
1
1
Replying to
@atarodarezo