4 May 2024
عزیزان مدعی العموم فکر نمی کنید باید طرح دعوا کنید.طرف باید دیگه چکار می کرد تا احساسات عمومی جریحه‌دار بشه؟وقتی نسبت به این موضوع مماشات می کنید فردا منتظر تکرار همین رفتار تو بقیه استادیوم ها باشید.ده سال محرومیت از ورود به استادیوم 🤣🤣ملت رو گذاشتید سرکار
ماهم هوادارهستیم،ولی تاکنون به هیچ تیمی توهیندنکردین، واقعا زشت است ازسنش خجالت نمی کشدمردک بی شعور،امثال این آدم هاورودشان به ورزشگاه هاممنوع باشدعالی می شه، ارزش ولیاقت این افراداین است که مثل حیوان باآنهاباید رفتاربشود
16:38 - 4 May 2024

66 Views