13 May 2026
دو برنامه به وقت ایران و پاورقی با ۲۴ و ۲۱ درصد بیننده پر بیننده ترین برنامه‌های صداوسیما در ایام جنگ رمضان بوده‌اند. هر دو برنامه‌ هم با امکانات اندک و هزینه کم در مقایسه با برنامه‌های مشابه ضبط و پخش می‌شوند. خدا قوت باید گفت به سرباز روح‌الله رضوی و وحید خضاب و محمدرضا شهبازی
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to
وحید خضاب ، اصول‌گرایی با خط فکری ظریف...اما با این حال در تحلیل محور مقاومت عالی هستند.جای علی عبدی در این برنامه خالی است.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T13 May 2026
Replying to and
عبدی، صمدزاده، حسین پاکولی ظریف که گفتی خیلی پرته
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
بحثم شخص ظریف نبود، خط فکری ظریف در خضاب بود.حسین پاک تحلیلگر فوق العاده ای اما در ماجرای سقوط سوریه و شهادت حسن نصرالله بیشتر تقش ماله کش شعام بازی میکرد و هنوزم بیشتر دیپلمات تا تحلیلگر مجیدی،عبدی و حتی خود سرباز روح الله و نیما به دلیل اینکه ملاحضات سیاسی کمتری دارند تحلیل های فکت محوری میدن.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T13 May 2026
Replying to and
اره مجیدی و معصومی رو یادم رفتولی خط شعام که ظریف نیست واقعاواقعا خیلی فاصله دارهولی کلا همه‌شون باید بیانتلویزیون به طرز فاجعه‌ای کارشناس نداره
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
به نظرم تفکر ظریف و اصلاح طلب (لیبرالیسم) باید باهاش برخورد بشه ، نمیشه با غرب در جنگ باشیم اما تفکر غربی ایران قبلش فتح کرده باشه.کاری که آمریکا با مککارتیسم قبل از شروع جنگ سرد انجام داد و هنوزم طبق قانون تفکر کمونیست در آمریکا جرم محسوب میشود.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T13 May 2026
Replying to and
مککارتیسم بدون گولاک (ایرانیزه البته باید بشه ولی) ابتره واقعاوگرنه اپوزساز میشه
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb13 May 2026
Replying to and
در تمام تاریخ اتفاق افتاده و همیشه به سود کشور بوده.مثلا نادرشاه همین کار با شمشیر در کرمان و همدان و ... انجام داد ، تو کرمان گردن هزاران نفر زد و ازش مناره ساخت ، امروز به کوچه مناره معروف.مهرداد کبیر اشکانی تمام مخالفان جنگ با سلوکیان گردن زد ، بر اساس روایتی ۱۵ درصد جمعیت ان موقع کشور.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T14 May 2026
Replying to and
نه خب چرا اعدام وقتی میشه از جسمشون استفاده کرد؟مدیریت میخواد ولی کارشون هزینه مدیریتو درمیاره
Profile picture of ‌بمب اتم مطالبه ملی‌
@atomicbomb14 May 2026
Replying to and
تاریخ ثابت کرده ، حذف فیزیکی (زندان ، تبعید ، اعدام)آنها هزینه کمتری دارد ، وفاق با آنها میتواند باعث تضعیف و سقوط و فروپاشی وووو بشه.یا بابد از تاریخ عبرت بگیریم ، یا خودمان عبرتی برای تاریخ بشیم.ترس و عشق دو اصل اساسی حکمرانی ، هر دو در کنار هم معنا پیدا میکنه و یکی بدون دیگری ممکن نیست.
Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T14 May 2026
Replying to and
خب من برداشتم این بود که تو با گولاک مخالفیولی خب نه گویا یکی هستیمیک تبعید پرسود، میتونه هزینه‌های دولت رو هم تامین کنه
مخالف نیستم اما تبعید رهبران همیشه هزینه زا بوده...به طور مثال اگر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به جای تبعید اعدام میشدن ، هیچگاه انقلاب ۵۷ شکل نمیگرفت.سلطان سلیم در خاطرات خودش کنار اشعارش یک نوشته جالب داره ، میگه اگر پدرم در حال تبعید نمیکشتم با حس انتقام برمیگشت.
00:35 - 14 May 2026

46 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیررضا 🇮🇷❤️‌
@amir_reza__T14 May 2026
Replying to and
رهبران نهولی خب میلیشیا و بازوها رو که میشه اعدام نکرد