10 May 2026
روی صحبتم با اون عزیزانیه که دم از رفع فیلتر و اینستا و... میزننعزیزم بعد از اتفاقات دی ماه وقتی نت اوکی شدچرا فعالیت نمیکردی؟؟؟ چرا هر آنلاین شاپی فعالیت میکرد کامنت ودایرکت بد وبیراه نثار میکردی؟حالا دلسوز کسب و کار مردم شدی؟؟ نکشیمون دلسسسسسوووووووززززز
پس الباقی مردم باید تا ابد بسوزن و بسازن آره ؟؟؟این چه تفکریه آخه - مگه فقط بحص انلاین شاپ هاست ۰ صدها شغل دیگه هست که الان پایه و اساس اش با اینترنت هست ......
23:02 - 10 May 2026

209 Views


2 Replies

Replying to
متوجه منظور من نشدید..‌نمیگم نت نباید وصل بشه...بحثم سر آدمای بهانه گیر بود

Profile picture of ‌Ali ☫‌
@YaSarallah11 May 2026
اون باقی مردم که گوششون به سیا و موساد هست. موساد دستور میده کسب و کارشون تعطیل میکنن. دستور میده باز میکنن مثل حوادث دی و 1401 که هر روز می‌بستند یا مردمو تحریک به جنگ خیابانی میکردن.کسب و کارهای مدنظر اگر کاسه زیر نیم کاسشون نیست تشریف بیارن پیام رسان های داخلی مثل بله، روبیکا. ایتا و سروش ..