روی صحبتم با اون عزیزانیه که دم از رفع فیلتر و اینستا و... میزننعزیزم بعد از اتفاقات دی ماه وقتی نت اوکی شدچرا فعالیت نمیکردی؟؟؟ چرا هر آنلاین شاپی فعالیت میکرد کامنت ودایرکت بد وبیراه نثار میکردی؟حالا دلسوز کسب و کار مردم شدی؟؟ نکشیمون دلسسسسسوووووووززززز