2d
🚩ما این ننگ را کجا باید ببریم؟🔹این ننگ را ما کجا باید ببریم که افرادی که در همین مملکت زاده شده‌اند و در همین خاک پرورش یافته‌اند،امروز که ملت ما آمریکا را شکست داده، هنوز به‌دنبال برقراری رابطه با آن هستند؟ما این ننگ را کجا باید ببریم؟🔶صحیفه امام خمینی- جلد ۱۱ - ص۲۶۰#ایران #مذاکره
🔻اهانت و گستاخی صریح قوچانی دبیر سیاسی حزب کارگزاران و مقاله نویس روزنامه سازندگی به ولایت فقیه«نه سلطنت و پیرو خلافت...»«در برابر بنیادگرایی و جنگ طلبی...»در جمهوری اسلامی چه قدر برای این افراد دهان نشسته ظرفیت بروز وجود دارد....🔻دهان منتقدان بسته و دهان هرزگان باز است!👈باید پاسخ داد.
Profile picture of ‌بابک معینی‌
Replying to
لطفاً شبها در میدان نگید ۱۰ شرط رهبری. این شروط متعلق به بیانه شعام هستن و ربطی به رهبری ندارن. رهبری مخالف مذاکره هستن
Profile picture of ‌مسعود پیرایش‌
Replying to
اخوندنش مطالبه مردم هست هر شب و اصرار دارنداین ده شرط به تایید حضرت آقا رسیدند
حاجی سند نداره، شروط امام ۶ مورد مستند در نامه خودشون بودخواسته های رهبری که به مردم اعلام کردن۱_انتقام۲-گرفتن غرامت۳-در صورت ندادن غرامت گرفتنش یا به همان اندازه خسارت وارد کردن به دشمن۴-بسته بودن تنگه هرمز۵-باز کردن جبهه های دیگر۶-حضور در خیابان
09:49 - 21 June 2026

23 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مسعود پیرایش‌
Replying to
بنده که خودم دقت دارم دوستان هم این چند شب نگفتند شروط رهبری