داشتم توییت هامو میخوندم دیدم خیلی وقت پیش نوشتم (شاید الان یه پیام از طرف تو خوشحالم میکرد)من که اونو پاک کردم ولی خواستم بگم تو اگه دیدیش نیا دیگه این مال همون موقه بود ... الان خودمم نمیدونم با چی خوشحال میشم :)
فهمیده ام که بهترین حالت زندگی وقتیست ...که تو آنقدر مشغولی که به موضوعی بیش از حدفکر نمیکنی!و عمق هیچ چیز را نمیبینی!و در سیاه چالهی هیچ اندوهی جا نمیمانی ...🦋