لطفا چند تعاملگر ناناز بلا که محتوای صفحه شون کپی نیست و بدون خواندن محتوا ریاکشن نمیدن بیان تعامل کنیم🤭🫶🏼.#بازنشر
iriبهــــار Replied
لطفا چند تعاملگر ناناز بلا که محتوای صفحه شون کپی نیست و بدون خواندن محتوا ریاکشن نمیدن بیان تعامل کنیم🤭🫶🏼.#بازنشر
بهــــار Replied
Replying toماااااااااشاالله بهت😀هزااااااااااران الله اکبر🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
بهــــار Replied
بهــــار Replied
بهــــار Replied
Replying toچقدر درستتتیه سوالایی ازش میپرسم خودم تعجب میکنم
دوستان عزیز ویراستی یه زحمت بکشید اونایی که به طور حقیقیو خداپیغمبری😂 بامن تعامل دارنبیان زیر این پست منشن بزارن من این نگه دارم که دیگه هی خواستم تعامل کنم چهارساعت دنبالتون نگردم، ازهمین زیر پیداتون کنمتاکید میکنم اونایی که به طور واقعی میتعاملن منشن بزارن اگه نمیتعاملی نتعامل🤣🤣🤣🤣#تعاملگر
بهــــار Replied
بهــــار Replied
بهــــار Replied
بعداین همه مدت که برگشتم کلی اتفاق افتاد نتا باز شدتوافق شدرفیقمو از دست دادم:)و...حالا که نتا باز شده بازم سعی میکنم اینجا باشم هنوز ولی خب اگه خواستینمیتونین توی توییتر هم کنار هم باشیم با همین اسم❤️
بهــــار Replied
اصلاح میکنموابستگی آدما به Chat GBT ارتباط مستقیمی با امتحان ها و درسشون دارهوابستگی آدما به ChatGPT ارتباط مستقیمی با تنهایی شون داره :)))
بهــــار Replied
واقعاً مارو عفو کنید نمیگم همیشه ولی بعضی غذاها رو با صدا نخوری انگار اصلاً غذا نخوردی 🤤لطفاً بیاین قتل عام کردن کسایی که با صدا غذا میخورنو نرمال کنیم🐥🔪
بهــــار Replied
Replying toمن بهش وابستگی ای ندارم استفاده کمی هم که ازش دارم هم هر چی هستص جز چت باهاش تنها هم هستم ولی تنهایی را دوست میدارم خودم رو هیچجای این معادله شما نمیبینم🤔