کسم علیست در ان بی کسی که میگویند به عزت و شرف لا اله الا الله#شب_قدر
iriPinned post
@banoogomnam_2131 April 2024کسم علیست در ان بی کسی که میگویند به عزت و شرف لا اله الا الله#شب_قدر
@banoogomnam_21327 January 2026سال نو بر هر آمریکایی در خیابانها مبارک. همچنین بر هر مأمور حزبالله و انصارالله که در کنار آنها قدم میزند!😉
@banoogomnam_21323 March 2025اللهم العن قتلة امیرالمومنین علی علیه اسلام به اندازه عشقتون به امام علی (علیه السلام) این ویراست رو انتشار بدین تا حداقل هر نفر یک باری این ذکر رو تکرار کنن یاعلی🤲
@banoogomnam_21329 June 2024ما رفتیم بخوابیمبه مامانم گفتم:اگه جلیلی پیروز شد بیدارم کنیداگه رفت دور دوم، بذارید خودم بیدار بشماگه پزشکیان رییس جمهور شد شیر گاز رو باز کنید از خونه برید بیرون😂
@banoogomnam_21319 June 2024مشاور جناب پزشکیان شبکه۲هاشف رو پرت کرد وسط سخنرانی!و خارج شد از استدیو...بعد از یک درگیری حسابی !مجری گفت من از این رفتار متاسفم!و از طرف رسانه ملی عذرخواهی کرد!و برنامه تمام شد ...رای من دکتر جلیلیجانباز جمهور
@banoogomnam_21319 June 2024فراموش نکنیم #ظریف_خائن خواهش میکنم بازنشر بدین این امار دروغ گویی این خائن هارو همه بدونن #یاعلی#بسم_الله6 MB
@banoogomnam_21315 June 2024رای میدم به عشق رهبرم به آقای جلیلی 😌✌😍#جلیلی #انتخابات #انتخاب_اصلح
@banoogomnam_2137 June 2024گر "هشت" رضا و "نه" جواد است چه غم؟بگذار که هشتم گرو نه باشد...#شب_جمعه
@banoogomnam_21327 May 2024✍توئیت میثم تمار عفت و حیای تو ما را بیش از پیش دلتنگت میکند،که مستقیم و خیره به مجری خانم نگاه نمیکردی ،حق داشت مادرت از دلتنگیت فریاد بزند .😭حاج آقا حاج آقااااا هارداسان؟
@banoogomnam_21325 May 2024چند روز بعد از اینکه این توییت رو زدم یه شماره غریبه باهام تماس گرفتطرف بعداز سلام علیک گفت از دفتر رییس جمهور تماس میگیرم فرد پشت خط میگفت حاج آقا توییت شمارو دیده و بهمون دستور داده فورا موضوع رو پیگیری و از کاسب سنندجی دلجویی کنیم
@banoogomnam_21320 May 2024به شاعر بگویید ایندفعه شعرش را عوض کند....ما سینه زدیم بی صدا باریدنداز هر چه که دم زدیم، آنها دیدند ما مدعیان صف اول بودیماز آخر مجلس شهدا را چیدند..به شاعر بگویید این شعرش را عوض کند!اینبار شهدا را از مدعیان صف اول چیدند.....
@banoogomnam_21320 May 2024من دلم نمیاد بگم شهادتت مبارک آقای رئیس جمهور شهید 😭💔اما ته ته قلبم حداقل خوشحالم که برای تو کار کردم برای تو نظر مردمو برگردوندم برای تو خیابون به خیابون با مردم حرف میزدم که تورو ببینن و بهت رای بدن به«رئیس جمهور شهید» 💔
@banoogomnam_21320 May 2024هم اکنون تصویری از کوچههای روستاهای شهرستان کهگیلویه؛ کودکان و بزرگسالان مشغول دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهورکجای دنیا همچین مسئولی داره که مردمش اینطور مضطر بشن برای حالش😭🤲خدایا به حق دعاهای این کوچولو ها رحم کن
@banoogomnam_21319 May 2024مامانم نشسته تسبیح به دست چشماش پر از اشک میگه: امام رضا اقای رئیسی نون سلامت چیلیغین بیزه هدیه ور 💔😭🤲ترجمه«خدایا سلامت بودن اقای رئیسی رو به ما هدیه بده روز میلادت»
@banoogomnam_21319 May 2024