کاش یه کمپی بود،میرفتیم برایترک سادگی و مهربونی مون!😔🤞در وجودت پناهگاهی امن بساز...تا در روزهای سختوقتی طوفان می رسدنیازی به پناه بردن:به هیچ کجا نداشته باشی...
12:34 - 26 June 2026