3dمقتدر مظلوم ما: بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم...امیدوارم فرق اذن ولی با رضایت ولی رو فهمیده باشن!1311151832
فَتّاح🚀@Mh_fattah3dReplying to @bent_e_mohammadمتن اصلی درباره تفاهمنامه ندارهتحریف شده حذف کنید110301
فَتّاح🚀@Mh_fattah3dReplying to @bent_e_mohammadدسته گل ادمینهشما چرا ضریب میدی؟این حرف میدونید یعنی چی؟یعنی با اصل مذاکره موافقنولی با تفاهمنامه مخالف01069