1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
باید بفهمن ضرر موندنش بیشتر از ضرر رفتنش هست
22:32 - 24 June 2026

9 Reactions
242 Views