#پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...» جهت اطلاع آقای پزشکیان #نفت جز #انفال محسوب می شه و طبق فرمایش خداوند در قرآن ؛ انفال متعلق به پیغمبر و امام مسلمین ؛ نه حتی بیت المال؛ پس امام مسلمین منت گذاشته پول نفت داده دولت ؛ بقیه اش مفت 🤐