غلط تو میکنی احمق! تویی که در مقابل جنایتهای آمریکا و اسرائیل خفهخون گرفتی! کاش کمی عرضه داشتیم و سقف هر خانهای که در آن هستی را سرت خراب میکردیم.پ.ن: رشیدپور این پست رو در جواب شهبازی گذاشته که گفته بود هر کی فکر میکنه شرایط افغانستان و سوریه از ایران بهتره بره اونجا زندگی کنه.
