احمد ایراندوست گفته م.شروب میخورم، کلا.ب میرم، با شهناز تهرانی میرق.صم، دستبوس حاج قاسمم، نمیخوره بهم؟راحت 2 تا جرم کرد. ترویج اباهه گری و توهین به نمادهای ملی. ببینیم اژه ای چطور با اقتدار بی محلی میکنهولی این بخوره تو سرت تو الان نمیگی مردم میشنون میگن فلانی دائم الخمره؟#واشاقی

