واقعاً آرزو میکنم آمریکا به جزای اعمالش برسد.آنها دلشان نمیخواهد کیسههای جنازه به خانهشان برگردانند،اما اصلا به فکر کیسههای جنازه ای نیستند که به بقیه تحمیل کردهاند.این جنگها از حد تحمل بشری که جنگ به او تحمیل شده خارج است.کاملاً ویران میکنند.-یادداشتهایبغداد
23:40 - 27 March 2026