من فکر میکنم منظور شیخ فرهاد نیمه دوم فیلمه که به فرماندهان نظامی تیکه میندازه و میخاد دستور بدهولی خوب در کل علیزاده هم ادعای انقلابی بودن نکرده بعضی تحلیل هاش عالیه بعضی هاش چرت و پرته، لزومی نداره همش رو بپذیریم، ما فقط باید یاد بگیریم جز حضرت آقا نباید مجذوب هیچ کسی شد!
