تلخ و کور میگین، حق مطلق نمیگین
@Volvolak16 January 2023Replying to and 3 othersشاید از نظر شما حق نباشه چون شما شاید ماهی ۱۵۰ پول وی پی ان نمیدی و ...
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 3 othersAre you okمن هیج درآمد دلاری ندارممن از نظر یک یوتوبری که توی ایرانه میگم
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 4 othersمن خودم مخالف اینستا هستم ولی بلاگر ها و فروشنده ها درآمد زیادی داشتندمخصوصا شرکت پست درآمد داشت
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 4 othersالان فهمیدم شما فشاری شدی که اینا درآمد داشتند 🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣خوب الانم اونای که توی روبیکا کار میکنند وقت جون هارو میگیرند
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Volvolak16 January 2023Replying to and 4 othersمحض اطلاع ایلان ماسک کانادایی هستتوییتر در امریکا هستتوییتر ۱۵ درصد درآمدش به دولت امریکا مالیات میده و باید بدهمالیت یک قانون که تو همه کشور ها هستهمین شما اگه شرکتی داشته باشی نباید به دولت ایران مالیات بدی باید بدی پس اشکالی نداره