ظرافت بابا
@meghorbani200813 May 2026Replying toحرفاش درست هم باشه بشدت زننده ست....حس مالکیت بر مملکت قباحت داره.
@user141413 May 2026Replying toدرسته برای امنیت کشور نت ملی شده درسته برای جلو گیری از خرابکاری و نفوذ دشمن این انجام شده ولی ایکاش مسئولین بجای سیم کارت سفید و پرو ی فکری به حال مردم عادی بکنن
@user17097514551713 May 2026Replying toحرفی که میزنه کاملا درسته ، با اینگونه افراد غیر این لحن جفاست در حق ایرانی های باشرف و باوطن