از شدت خنده دارم دیوار گچی رو گاز میگیرم. (خدایی حشد الشعبی دیگه چه سمی بود 🤣🤣)#ایران#عقل_برنداز #احمق_نباشیم #اینترنت
Replying toاگه انقد ما کمیم چرا پس تهش از حشد الشعبی نیرو اوردین که مردمو به تیر ببندن؟ دوساعت اگه حموم خون راه نمینداختین میدیدیم اقلیت و اکثریت کیه.اگه ما انقد کمیم پس چرا از کمبود نیرو بچه یازده ساله میبرید توی ایست بازرسی که تهش کشته شه بعدم بگید اره اسراییل و امریکا بچه کشنپر از تناقضید.