11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
چگونه میتوان با اذربایجان ، ترکیه. عربستان ، امارات ، قطر، آمریکا و اسرائیل همزمان وارد درگیری شد؟ ایا میدانی عربستان و امارات نیروی هوایی قدرتمندی دارند؟ تاکنون برای عدم تشدید بحران وارد نشده اند؟
19:08 - 11 March 2026

6 Reactions
356 Views