با وفاق اگه کشور اشغال نشه خیلیه شما دنبال فتح فلسطین نباش
@Shojai1 June 2026غلط بکنه دشمن هر از گاهی به ما ناخونک نزنه. دشمن داره تست نفوذ ذره ذره انجام میده در مقابل هم ما فقط برای مواردی که انفجار صورت میگیره جواب میدیم لبنان هم همین قضیه را اثبات میکنه.حتما حتما حتما ما با حمله شدیدی از سوی دشمن روبرو خواهیم شد و حتما حتما حتما مکانهای حساس زیادی را از دست خواهیم داد 😭
@Montaha_ir1 June 2026Replying toکی گفته قراره زمینی اقدام کنیم ؟ کی گفته اصلا فقط ما باید اقدام کنیم؟
@Mahdi_642 June 2026Replying toامارات یک عمر همانند زالو از بدنه جمهوری اسلامی، مردم و به خصوص تجار ایرانی تغذیه کرده اما در ازای آن و در خیانتی آشکار منطقه را برای ایران نا امن کرد و در جنگ رمضان باعث تخریب کشور و شهادت هم وطن هایمان شد.
@SaminehDaryaii2 June 2026Replying toنسل جدید شعبان بی مخها، بعد از مراسم میدان انقلاب و نماز استغاثه، محل برگزاری تجمع را در دست میگیرند، با پرچمهای بزرگ حرکات آکروباتیک انجام میدهند، با وانت به میان مردم میآیند و با صدای بسیار بلند مداحی پخش میکنند تا مردم شعار ندهند. به اندازهای احساس پشتگرمی دارند که مردم را مسخره میکنند.43 MB
@Shufer_f5 June 2026Replying toبخدا حق میگیولی کو موسئول دولتی که در فکر لخت شدن برای کمک به مصرف انرژی نباشه
@Tadiah5 June 2026Replying toاز تحقق تمام وعده های ابتدایی سوره مبارکه اسراء، فقط «لیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مره» باقی مانده...باید برخاست...
@user1776435908486 June 2026Replying toراه بیش از این آسیب نرسیدن به کشور از مجلس میگذرد.شما اول ایران را از دست یه دولت خائن نجات بدید.