صحبتای امروز پزشکیان رو چند بار گوش کردمیا خودشون ایشون مبتلا به بیماری حماقت هستند و یا اطرفیان نفوذیشون ایشون رو احمق گیر آوردند و یا اینکه حماقت رسم این جماعت بی ننگ و غربگدا و ذلیل هستو یا اینکه مشاوران جاسوس یهودی زرنگ و پنهانکاری اطرافشون جولان میدن...