حمله به ایران اصلا بد نیست:(لطفاً بدون پیش داوری و با گارد پایین ببینید.)
1 MB
@Erfan984 خرداد 1405با اجازه کی پرزیدنت پزشکیان؟ببخشید ولی شما خیلی بیجا میکنید.😡😡😡اونا به ما حمله کردن بعد ما باید به دنیا اطمینان بدیم ؟چرا نباید بدنبال سلاح هسته ای بریم ؟ که بهمون حمله نکنن ؟خب اومد زد دیگه 🤣پزشکیان: ما آمادهایم به دنیا این اطمینان را بدهیم که بدنبال سلاح هستهای و ناآرامی در منطقه نیستیم
@Erfan9830 اردیبهشت 1405I don't want to be the oneThe battles always chooseCause inside I realizeThat I'm the one confusedI don't know what's worth fighting forOr why I have to screamI dont know why I instigateAnd say what I don't meanI don't know how I got this wayI know it's not alright…Show more1 MB