جالب است!
@erfanSobhanipour20 April 2026Replying toخدایا شاهد باش😭 به خونخواهی رهبر و این شهدا هر چه داشتیم دادیم و تنها داراییمان سردار قالیباف است که در میدان دیپلماسی دست عشق و آشتی ایران را بلند کرده و با دکتر عراقچی با محوریت تفکر دکتر ظریف روابط بین ایران و اسرائیل و آمریکا را ترمیم کردنددر تله تنش نیفتیم و مذاکره را با حاج باقر ادامه دهیم
@Ali_noori12820 April 2026Replying toآقای محترم ما نیاز به میدان دیپلماسی و امثال آدمای مضخرفی مثل ظریف نداریم ، الان ما فقط به میدان جنگ نیاز داریم تا پیروز این نبرد باشیم .