تجربه جنگ دوازده روزه و جنگ نیمهتمام اخیر نشان داده که ایران از سوی دو قدرت اتمی جهان، آمریکا و اسرائیل، با خطر موجودیتی روبرو است. اگر درصدی شک هم درباره لزوم اتمی شدن ایران تا به حال وجود داشته دیگر وجود ندارد. حالا راه اتمی شدن ایران چیست؟ خروج از NPT و فریاد زدن علنی تلاش برای ساخت و تست بمب؟