1d
می‌گویند اگر پزشکیان #استیضاح شود، وضعیت بدی ایجاد خواهد شد و ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند.آیا واقعا فکر می‌کنید امکان دارد وضعیتی بدتر از وضعیتی که الان در آن هستیم، پیش بیاید؟اصلا می‌توانستید چنین چیزی تصوری کنید؟وضعیتی که:-اماممان را ترور کنند-تمام فرماندهان درجه اول نظامیمان را شهید …Show more
جناب نظریان حتما برای ادعاهایتان استدلال داریدلطفا روابط علت و معلولی بین موارد ذکر شده در این ویراست و ریاست جمهوری پزشکیان رو بیان کنید.
14:15 - 25 June 2026

166 Views