1 April 2026
‏دیده ام در برخی پیشنهادها برای پایان جنگ «تضمین عدم حمله مجدد» بعنوان یکی از شروط ایران عنوان میشود.‏هشدار به مسئولان!‏چیزی به نام «تضمین» وجود خارجی ندارد و‌ پذیرفتن آن حماقت مصدری است.‏تضمین بازدارندگی دشمن، فقط اقتدار و توان دفاعی ماست ولاغیر.‏مراقب باشید، وعده کاغذی و باد هوا به ما نفروشند!
حماقت باید بازتعریف بشه دوبار حمله در حین مذاکره شورای امنیتی که ارزشی نداره اتحادیه اروپا لحنش چقدر تغییر کرده یکی به غربگداها بگه چرا تغییر کرده خدایی این حماقت نیست این خود خیانت هست من سیاست نخونده میفهمم اینها ......
05:22 - 1 April 2026

2 Reactions
107 Views