post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌اَدی تَوی‌
@AdiTavi4 November 2023
اشکال #صداوسیما دعوت از چهره های غیر حزب‌اللهی نیست، بلکه دعوت گاه و بیگاه از چهره های نادان و سپردن آنتن زنده به آنهاست. #حزب_الله ی و غیره هم ندارد.به استناد قانون اساسی ج.ا.ا، غلط اضافه خورده کسی که بگوید #مملکت مال حزب اللهی هاست.این افکار بسته است که فضا را مسموم میکند
امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. حالا اگر کسی از ایرانیان قبولی نداشته باشد که جمهوری اسلامی حرم است باید در رسانه ملی دعوت شود و هر چه دارد برای تخریب این حرم بکار گیرد .
22:33 - 4 November 2023

2 Reactions
834 Views


1 Reply

Profile picture of ‌اَدی تَوی‌
@AdiTavi5 November 2023
Replying to
حرم اگر حرم باشه با اینجور چیزا تخریب نمیشه و تقویت هم میشه. این نگرانیها اتفاقا واسه اینکه ظاهر جمله رو پذیرفتید ولی به عمقش ایمان ندارید. میترسید.جمهوری اسلامی زمان امام هم حرم بود ولی منافق و ملحد و... میومدن تو صداوسیما حرفشون رو میزدن جوابشون رو میگرفتن میرفتن. حرم هم تخریب نشد، تقویبت هم شد.