⚠️ معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری در سندی رسمی، تجمّعات شبانه را «آسیبزا به سلامت روان جامعه» اعلام کرده است. سؤال اینجاست: آیا این نهاد برای ۸ معضل آشکارتر جامعه نیز دغدغه دارد؟۱. عریانی زن و مرد در خیابانها و پارکها ۲. تبدیل اماکن عمومی همچون پارک، سینما و مراکز خرید به محل روابط نامشروع ۳. مصرف علنی مشروبات الکلی در کافهها ۴. سگگردانی در اماکن عمومی و حتی زمینهای بازی کودکان ۵. کنسرتها، رقصهای خیابانی و دیسکوهای زیر زمینی و روزمینی۶. رژه همجنسبازان و شیطانپرستان در خیابانهای مرکزی تهران ۷. اقدامات سازمانیافته در ترویج فساد و فحشا ۸. ترویج روابط خارج از ازدواج، خیانت و شرب خمر در شبکه نمایش خانگی و ده ها مورد دیگر...آقای معاون راهبردی! آیا این موارد برایتان مصداق «آسیب به سلامت روان جامعه» نیست؟ یا فقط وقتی نگران میشوید که مردم برای حمایت از کشورشان در خیابان جمع شوند؟!