من نمیدونم چرا بعضیا میگن " ما خودمونبدبخت بیچاره داریم نباید به فلسطین و لبنان کمک کنیم ! "بزرگوار شما تو فک و فامیلتون بدبخت بیچاره باشه بعد بری بیرون یکی درخواست کمککنه کمکش نمیکنی :) ؟بعدشم، این خود مردمن که براساس ِطبع انسانیت و دیانت میخوان به مظلومکمک کنن ؛مگه نمیگید انسانیت🚶🏿♂ ؟
