2 April 2026
هرجا به روحانی ظلم شده بود طبق وظیفه ی شرعی و انسانی ازش دفاع کردم و بین انقلابی ها هزینه دادم و‌کلی تهمت شنیدم چون دین من میگه باید حق جو و حق گو باشم و باز هم ببینم به روحانی تا جلیلی کسی تهمت میزند یا حرف بدون سند میگوید قطعا ازشون دفاع میکنم.اما طبق همان وظیفه ی شرعی و انسانی الان باید بشورمش و…Show more
Profile picture of ‌حسن جباری‌
@Jabbari792 April 2026
Replying to
روحانی آخرین فردی بود که در انتخابات با مشارکت اکثریت مردم رای آورد.اگه کسی بتونه ادعا کنه من رای مردم رو دارم و حرف بزنه فقط و فقط حسن روحانیه.شما که حرف بزنه فحش میدید.حرف نزنه فحش میدید. خیلی حرف شماها ملاک نیست واقعا☺️
داداش من کاری به این داستانا ندارم ولی طبق حرف شما : روحانی اخرین فردی بود ...اگه کسی بتونه ادعا کنه رای مردم رو دارم ...حالا این دارم با بود زمانشون فرق دارهو جالب اینه که چرا آخری بود؟ 😁« ملاک حال فعلی افراد است »
04:42 - 2 April 2026

122 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حسن جباری‌
@Jabbari792 April 2026
ملاک حال فعلی افراد نیست.کسی که سابقه بدی داره تا عذرخواهی نکنه و رسما برنگرده ملاک نیست.این مزخرف رو به خاطر توجیه اشتباهاتون درباره احمدی‌نژاد، لاریجانی، چمران و... ساختید.