شناختی نسبت به شما ندارم...ولی مطمعنم که هیچ علمی درمورد جنگ و شیوه اجرای فرامین ندارین...دوی سرعت نیست...دوی ماراتونه ...اونی سربلند میمونه که روزهای بیشتری سرپا بمونه با کمترین هزینه...اینکه ایران کم موشک میفرسته هزارتا دلیل داره که اولیش هزینه هستش...هزینه ن برای ما ، بلکه برای اسرائیل ...