سلام و ارادتبنده مطالب را خواندم و استفاده کردم.به لحاظ نوع روایت از اقتصاد ایران کاملا با شما همراه هستم.ولی به لحاظ نحوه ی ورود به راهکار یک نکته دارم :نهادهای تمدنی طراحی نمیشوند، در گذر زمان و با توجه به نحوه ی پاسخ به نیاز جامعه شکل میگیرند.
@En_Gholami18 December 2023Replying toسلام و ارادتبنده مطالب را خواندم و استفاده کردم.به لحاظ نوع روایت از اقتصاد ایران کاملا با شما همراه هستم.ولی به لحاظ نحوه ی ورود به راهکار یک نکته دارم :نهادهای تمدنی طراحی نمیشوند، در گذر زمان و با توجه به نحوه ی پاسخ به نیاز جامعه شکل میگیرند.
@Hosseinvahdati18 December 2023Replying toاتفاقاً اقتصاد کشور ما یک اقتصاد لیبرال نیست.اقتصاد لیبرال یعنی اقتصاد آزاد، کجای اقتصاد ما آزاد است؟!اقتصاد کشور ما از زمان نخست وزیری هویدا تا کنون به صورت کمونیستی(دستوری) اداره میشود