2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
هم سرنگونی هم تغییر نظام و هم دزدیدن نفت
918 KB
09:50 - 2 April 2026



1 Reply

Profile picture of ‌شیرین رستمی‌
@shirin_Rostami2 April 2026
غلطای زیاد ترامپ !!! قضیه شتر و پنبه دانه ست