دقت کردید در سالهای گذشته ابتدای ماه رمضان نیروی انتظامی یه اطلاعیه الکی میداد و میگفت قراره با روزهخواری برخورد کنه!ولی در عمل اطلاعیهای که خودش داده بود را اجرا نمیکرد!امثال همون اطلاعیه الکی را هم نداد!ظاهرا مسئولین تصمیم گرفتند در همه حوزهها کشور را رها کنند!#هر_روز_بدتر_از_دیروز