قیمه رو نریز تو ماستها!زمان اون خدابیامرز هم مشکل برق بود ولی مدیریت می کرد طرح داشت برنامه داشت که قطعی برق مثل الان دامن منازل رو نگیره....یکی از اماکن پر مصرف ادارات هستند که شهید رییسی برای قطع نشدن برق مردم ساعت کاری رو کم کرده بود نه مثل الان!
10:45 - 8 September 2024