post


This post was deleted by the post author.

سلام و عرض ادب. البته شاید بهتر باشه به این آدم ها هم نگیم آدم بد. چون مگه ما به همه دین عمل می کنیم؟ ما به یک بخش دین عمل می کنیم اونها به یک بخش دیگه دین.🙏
01:21 - 24 فروردین 1402

667 Views


1 Reply

Profile picture of ‌جواد هژبری‌
@javadhozhabri_ir24 فروردین 1402
Replying to
سلام علیکممنم جزو این ادم ها هستمذیلش ذکر کردم که برداشت بد نشه