این جنگ هم روزی تمام میشود و سالها بعد کودکان شما صحنه های حضور ملت را در خیابان ها میبینند آنها از شما خواهند پرسید که تو آن شبها کجا بودی؟ دلتان میخواهد به او چه بگویید؟ قطعا خواهید گفت که در خیابان ها بودید برای حفاظت از میهن و هم وطنان و کشورتان که خدای نکرده مزدوران کثیف رژیم جعلی
خیال آسیب زدن به شما و خانواده و خانه و شهرتان نکنند میدانم که آنها در کمین هستند تا جمعیت سرد شود و بتوانند کودتا و شورش مردم داخل خیابان را اذیت کنند و میدانم تا وقتی جمعیت ما هر شب و هر شب بیشتر میشود همچین غلطی نخواهند کرد و مثل شب های گذشته همچون حشرات موذی به لانه های شان خواهند خزید
00:14 - 26 March 2026