سیاست ایران کاملا درسته داره به بهترین نحو مدیریت میکنه هم نمیزاره انرژی به متجاوز برسه هم جلوی ائتلاف جهانی علیه ایران رو گرفته و بین شون اختلاف انداخته اگه شعله از حدش بلندتر بشه غذا میسوزه این اقدامات داره این پیام رو به دنیا منتقل میکنه که اگه میخواید از تنگه رد بشید باید حاکمیت مارو بپذیرید