20 July 2025
https://virasty.com/mh_shahbazi/1752972099139270160لینک بالا را ببینیم!پیشنهاد می‌کنم الآن که مردم غزّه در حال مرگ تدریجی از شدت گرسنگی و‌ قحطی و قطع آب و غذا هستند از این پست‌ها نگذاریم!دل مؤمنان خون است!#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
بعد پیتزا نصف شب، الان باید پاچه خورد و کار رو شروع کرد😁تو قم پاچه گاوی نمیخورن ولی تبریز معروفه و میفروشند. ما قم میگیریم خودمون میبپزیم. یدونه پاچه گاوی ۳۵۰ هزارتومان گرفتم. دوبار خوردیم، نصفش هم مونده بعدا بپزیم😁برای دریافت آموزهاش دوره vip عدد ² رو بنویسید🤣
داره پاچه خواری رو آموزش میده دیگه! چه عیبی داره؟!!!...شما به غزه زیاد فکر نکن که با دیدن پاچه خواری و پیتزاخواری شیخ یاد زن و بچه های گرسنه بیفتی و دلت خون بشه!!!مگه نمیبینی بلاگر ها و صداو سیما صبح تاشب عکس غذا میذارن؟!ای بابا!!!کار بلاگر و صداو سیما کلا همینه دیگه!🤧😑🤦🏻🤦🏻
04:25 - 20 July 2025

5 Reactions
225 Views