تا زمانیکه سپاه، پایگاههای اسراییل در جغرافیای سایبری ایران را منهدم نکند و سرزمین اذهان ایرانیان در اشغال اشغالگران قدس باقی بماند، هر اقدام درخشان ما زیر بمباران دشمن، به چیزی علیه خودمان تبدیل میشود!
آقایان ساماندهی فضای مجازی ول را سال ها جدی نگرفتند و عده ای عامدانه خیانت کردند. بعد از خبر احتمال حمله اسرائیل به ایران #ایتایی_ها در آرامش کامل روانی، #تلگرامی_ها در جنگ روانی دشمن.
